Az adat-vadnyugat korának vége.
Az elmúlt néhány évben történt közösségi média botrányok, adatszivárgások és törvényi változások (igen a GDPR-re, az új infó törvényre és az e-privacy rendeletre gondolunk) bebizonyították, hogy az üzleti megoldásainkon (köztük az online marketing módszereken) változtatni kell.
A helyes adatvédelmi szemléleteknek át kell járni a cégeket mindenhol:
- HR
- Beszállítók
- Ügyfél adatok
- Marketing rendszerek
- Munkatársak eszközei
- Megfigyelő kamerák
- Szerződések
- …
Csak néhány terület, ahol mindenképpen be kell épülni az adatvédelmnek a mindennapokba.
Ha azonban túlszabályozzuk, és rosszul implementáljuk az adatvédelmi eljárásokat, el fogja lehetetleníteni a cégműködést, ezért meg kell találni azokat a megoldásokat,
- amivel eleget tudunk tenni a törvényi kötelezettségeknek és
- lehetővé teszik a növekedésközpontuú működést hosszútávon.
Olyan adatvédelmi megoldásokra van szükség például a marketing területén, amikkel az adatgyűjtés nem csak rövidtávon valósítható meg, hanem lehetővé teszi az adatok hosszan tartó felhasználását is.
Fenntartható adatvédelmi megoldások kellenek, amik támogatják a cégeket az emelkedésben.
Ebben segít a Liftup.